December 09, 2010

friday morning

semalam lewat aku tidur
abah kejutkan aku solat subuh
aku bangun dengan mateku yg pedih nak mampos
air sembahyang melekat ke kulit aku
aku tenang sedikit dari tadi

aku doa pada-Nya
habis solat , terus aku terjun balek katil aku
kalau ade air , boleh aku berenang-renang *hehe
lelap terus dalam 3 saat
betape ngantuknya aku :D

damn ! i dream about him...
i cannot believe it
when i woke up
i'm looking at his photo
n i just smile :)

it's ten thirty a.m
i play my fav music
and make my self feel blue
i enjoy it like always

then,aku wangiekan badan aku
gosok gigi
cuci muka
picit jerawat
sabunkan badan
bilas bagi bersihh sebersih yang boleh
ahhh ~ segarnyaa

kata-kata semangat unutk hari ni
yang aku tanamkan
adalah nak buat revision
utk due paper .
seni dan sains sukan

kalau aku kuat lawan ngan hasutan syaitan
aku juara
kalau aku lemah dan biarkan
aku loser
jadi , mana kau nak mimi ?

selamat pagi :)

No comments:

Post a Comment