December 06, 2010

aku masih curious


apa yang aku melantak sampai otak aku lembap nak bekerje nih

pegang buku pun dah macam nak pegang taik
macam la buku tu busuk , macam la buku tu jahat
die baik la , die byk pengetahuan yang awak tataw taw tak

ahhh ! aku cakap je macam tu
bukan nak beransur cari buku pun
yang aku taw makan tido fb
tu le kerjenyeeeeeee................

masih lagi menggaru garu kepala
fikir ape yang aku nak tulis lepas ni
main rambut yang panjang la kononnya
menguap , rase nak tido time sejuk sejuk macam ni

sudah la , setan memang ade keliling aku
cucu cucu mengacau menghasut aku
dari menjadi rajin
jahat la kau setan !

tapi aku taw ...
allah nak menguji kekuatan iman aku ni
samaada aku boleh harunginya atau pun tidak
sahih kadang2 aku tak dapat lawan

yelah . aku manusia lemah , semua lemah
diri siapa nak bantu untuk jadi kuat
kalau bukan diri kita kan ?
berdoa pada-Nya tanpa putus asa

No comments:

Post a Comment